Gündem
Giriş Tarihi : 21-04-2020 00:45   Güncelleme : 24-04-2020 00:28

Korona günlerinde internette en çok hangi sözcükler arandı?

Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği Başkanvekili Ahmet Muhammed Çalmuk, dernek olarak 'Kovid-19 ve Türkiye İnternet Alışkanlıkları Analizleri' çalışmasını hazırladıklarını söyledi.

Korona günlerinde internette en çok hangi sözcükler arandı?

Araştırmaya göre, 17 Nisan'a kadar Instagram'da 2 milyondan fazla gönderinin #koronavirüs, #covid19, #koronatürkiye ve #koronagünleri etiketi ile paylaşıldığını aktaran Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği Başkanvekili Ahmet Muhammed Çalmuk, "Instagram'da #koronavirüs benzeri etiketlerle paylaşılan gönderiler 110 milyon kadar bir etkileşim aldı. #evdekal, #evdekaltürkiyem, #evdehayatvar etiketleri ile 3 milyondan fazla gönderi paylaşıldı. Bu gönderiler 145 milyondan fazla gösterim aldı" dedi.

"ATILAN TWEETLER 1 MİLYARDAN FAZLA TIK ALDI"

Çalmuk, Türkiye'de #koronavirüs ve benzeri etiketlerle 6 milyondan fazla tweet atıldığını, atılan tweetlerin 1 milyardan fazla tık aldığını belirtti.

EN POPÜLER 10 ARAMA

Google Indeks'te genel olarak Kovid-19 ve benzeri arama gruplarını içeren 600 milyondan fazla içeriğin yüzde 57'sinin Google kayıtlı haber siteleri tarafından üretildiğini aktaran Çalmuk, "Kovid-19 salgını sürecinde Türkiye genelinde internette yapılan en popüler ilk 10 arama; EBA TV, La Casa De Papel, kısa çalışma ödeneği, açık kapı, Aytaç Yalman, Berat Kandili, Ziraat kredi başvuru, entübe ne demek, Halkbank kredi başvuru, ePttAVM olmuştur" ifadelerini kullandı.

NELER SÖYLENDİ?
@
NAMAZ VAKİTLERİ
PUAN DURUMU
HAVA DURUMU
Gazete Manşetleri
Yol Durumu
E-GAZETE
ANKET OYLAMA TÜMÜ
GÜNÜN KARİKATÜRÜ
E-Bülten Kayıt
ARŞİV ARAMA
webmaster forum